.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قضاوت با مردم ؛
مراجعه دسته جمعی دانشجویان دانشگاه کشاورزی ساری به مرکز درمانی + تصاویر و توضیحات مسئولان
شمال نیوز : در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و سایت‌های دانشجویی استان مبنی بر مسموم شدن 70 تن از دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری ، مسئولان دانشگاه توضیحاتی ارائه نمودند

شمال نیوز : در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و سایت‌های دانشجویی استان مبنی بر مسموم شدن 70 تن از دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری ، مسئولان دانشگاه توضیحاتی ارائه نمودند .

  به گزارش شمال نیوز ،  معاون دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری به فارس گفت : پنج‌شنبه شب حدود 20 دانشجوی دانشگاه به دلیل تب و لرز، دلپیچه، گلودرد بیمار شدند و از طریق دانشگاه و یا همراهی دانشجویان راهی درمانگاه فارابی در امام‌زاده عباس ساری شدند.

قدرت حیدری با اشاره به اینکه این دانشجویان در همان شب به صورت سرپایی بررسی و چک شدند، اظهار کرد: برای فردا صبح نیز حدود پنج تن دیگر از دانشجویان به دلیل مشکلات قبلی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی با رد مسموم شدن دانشجویان به دلیل ناسالم بودن آب شرب و یا مواد غذایی اظهار کرد: علت بیماری این دانشجویان توسط مراکز بهداشتی و درمانی در دست بررسی است.

   
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1395
"قدرت حیدری :وی با رد مسموم شدن دانشجویان به دلیل ناسالم بودن آب شرب و یا مواد غذایی اظهار کرد: علت بیماری این دانشجویان توسط مراکز بهداشتی و درمانی در دست بررسی است"
ماست مالیزاسیون!!! وضعیت غذایی دانشگاهها افتضاح است ،غذاهای مانده،وجود موش و سایر حیوانات موذی و ......نهایتا ارزش نداشتن سلامتی دانشجویان!
دانشگاهی 28 آذر 1395
چرا واقعیت را نمیگویید که اب ناسالم و غیربهداشتی خوابگاه باعث این وضع شده. ضمنا تعداد بیش از ۱۰۰ نفر. هست. تورو خدا بزارید مردم بدونن چی شده. دانشجویان یک دانشگاه دولتی از حداقل امکانات محرومند. و متاسفانه مسولین هم حاضر. به پاسخ گویی نیستند
خانگل 28 آذر 1395
دلیل مسموميت پس از رمز گشایی از جعبه سیاه متعاقبا اعلام خواهد شد
دانشجو كشاورزي 28 آذر 1395
بإسلام،بزركًترين مشكل دانشكًاه رياست و بي تدبيري مسءولين دانشكًاه مي باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.